Projekty na klíč
Léto v Prazdroji 2003 – 2014
Produkčně zajišťujeme festival “Léto v Prazdroji”, což ve skutečnosti znamená více než 130 samostatných koncertů pořádaných každý čtvrtek na nádvoří plzeňského pivovaru.
České trhy od roku 2013
Kompletní zabezpečení a produkce druhých největších “farmářských” trhů v regionu před Centrem Olympia v Plzni
Gambrinus Vltava tour od roku 2010
Kompletní produkční zajištění projektu
Dny vědy a techniky v Plzni 2009 – 2013
Částečné technické zabezpečení a pronájem vlastních stanů pro jednotlivé prezentace.
100 let FC Viktoria Plzeň + Den her a sportu + Galavečer
Kompletní produkční zajištění oslav pro FC Viktoria Plzeň
G-city – Gambrinus městečko zábavy 2010 – 2012
Kompletní produkční zajištění
Pilsner Fest 2007 a 2009
Akci v roce 2007, která ovládla prakticky celou západočeskou metropoli, navštívilo 60 tisíc účastníků a vystoupilo více než 400 umělců.
Společnost Agentura Nashledanou s.r.o. realizovala ve spolupráci s firmou Targeta s.r.o. projekt pod registračním číslem 0380001315 s názvem "Dlouhodobá komunikační a kampaňová strategie projektu Festival na ulici v Plzni". Projekt byl spolufinancovaný Evropskou unií – Next Generation EU na základě získání Kreativního voucheru MK ČR.